Despre Noi


“Nu merge pe unde te duce drumul,
mergi pe unde nu există un drum
şi lasă o urmă.”

Ralph Waldo Emerson


Drumul nostru a început acum 15 ani prin a trasa cărări şi a lăsa urme în diverse companii naţionale şi multinaţionale din România. Am avut un parcurs intens şi presărat cu multe provocări, am înţeles în detaliu ce înseamnă retailul şi ne-am aprofundat cunoştinţele în ceea ce priveşte întregul lanţ de distribuţie al produselor.

Am proiectat şi dezvoltat modele noi de business, am lansat direcţii strategice pentru companii existente sau nou înfiinţate, am activat în domeniul vânzărilor şi al achiziţiilor şi am gândit şi implementat optimizări de procese şi o multitudine de campanii de marketing.

Am muncit cu multă pasiune, ne-am format şi am realizat că un business sănătos se clădeşte în timp şi se perfecţionează în mod continuu. Pe baza acestor principii am acţionat în mediul online, în canalul de vânzări directe şi în retailul modern.

eRetail este cu oameni şi despre oameni, este despre a aborda cu incredere şi bucurie orice provocare şi fiecare pas al dezvoltării noastre.

Credem cu tărie că putem să răspandim în jurul nostru această viziune, punând pasiune în fiecare detaliu al afacerii noastre şi celebrând succesul prin micile victorii de zi cu zi, rezultate în urma implicării întregii echipe eRetail. Recunoaştem iniţiativa în munca de zi cu zi ca fiind cea mai importantă calitate a unui coleg de echipă, astfel că dorim să o încurajăm şi să o recompensăm cu orice ocazie.

Ne dorim să construim o relaţie corectă şi trainică între brand şi client, oferind respect, onestitate şi calitate în orice interacţiune cu clientul, fie că este vorba de produsele comercializate sau serviciile oferite de eRetail. Totodată, credem în simplitate şi inovaţie, pentru că vrem sa păstrăm lucrurile clare şi uşor de înţeles şi pentru că ne place să fim dinamici şi să inovăm.

Obiectivul de imagine eRetail este să genereze un certificat de calitate şi de încredere recunoscut şi confirmat în primul rând de către clientul din mediul online românesc, ţintind dezvoltarea unei experienţe unice şi plăcute la fiecare achiziţie şi oferind astfel o armonie perfectă între brand şi client.